Foro

Enquisa: taboleiro plano ...

Compartir:
Notificacións
Borrar todo

Cal é o teu favorito? Por que? A enquisa créase o 29 de decembro de 2020

Poll - Taboleiro plano ou caixa de resonancia?

Páxina 2 / 2
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminente Kalimbista

@admin

Un para ver co son apagado!

responderQuote
Publicado: 31/12/2020 ás 1:53
Nataliya gustoulle
Nataliya
(@administrador)
Avogado de Kalimba administrador

@greenlarry Supoño que son os memes que lles gustan moito ás xeracións máis novas. Desculpas ^^ e espero que aprendas algo 

Propietario de kalimbera.com KalimbaForum.com

responderQuote
Iniciador de temas Publicado: 31/12/2020 ás 1:55
kalimba_bee
(@kalimba_bee)
Kalimbista activo

Ao final, a caixa de resonancia sería a miña elección para o son. É un son redondo e terroso que se pode escoitar nunha sala con outros instrumentos acústicos.

E paga a pena dicir que hai un amplo espectro de calidade para os kalimbas en caixa. Os dentes mortos SON o peor! Teño a fortuna de poder dicir que case todos os meus kalimbas son Hugh Tracey (tamén teño algúns instrumentos de calidade Gecko e similares comprados en Amazon), bastante caros pero valen cada centavo. Un instrumento africano, feito con fermosa madeira africana, feito en África. Estiveron no xogo máis tempo que ninguén, e nótase.

Por mercar un instrumento orzamentario, probar unha nova marca ou ter unha oportunidade en dentes, probablemente poñería a miña aposta nun taboleiro plano.

responderQuote
Publicado: 31/12/2020 7:55
Nataliya gustoulle
YnasWorld
(@ynasworld)
Moderador do foro Apresentador

Gústanme todas as dentes traballando polo que me gusta máis o taboleiro plano.

responderQuote
Publicado: 08/01/2021 ás 2:43
Nataliya gustoulle
PensiónsPosse
(@pensionista)
Eminente Kalimbista

Para o meu primeiro, probarei un Kmise con caixa de resonancia (acaba de pedilo hoxe).

responderQuote
Publicado: 08/02/2021 4:14
Nataliya gustoulle
Aslya
(aslya)
Kalimbista de confianza

@pensionista Interesante! Non coñezo esta marca, pero ten un bo aspecto 🙂 Os dedos cruzados para unha entrega rápida 🤩 

responderQuote
Publicado: 09/02/2021 ás 8:37
PensiónsPosse
(@pensionista)
Eminente Kalimbista

Kmise fabrica unha gran variedade de instrumentos musicais de calidade razoablemente boa, teño dúas das súas armónicas cromáticas e algúns dos meus amigos do meu foro de ukelele din que os seus ukes tamén son bos para o diñeiro.

(Espero que non chegue con "dentes mortas" como algúns de vostedes lamentablemente tiveron das súas compras.)

responderQuote
Publicado: 09/02/2021 ás 9:33
Nataliya gustoulle
PensiónsPosse
(@pensionista)
Eminente Kalimbista

O meu Kmise (oco de 17 dientes) acaba de chegar, desempaquetou e probou as notas, só un no extremo non soaba moi ben, (pero fai frío, polo que podería ser parte del, aínda que tivo que darlle unha volta inmediatamente) ). 😉 

responderQuote
Publicado: 13/02/2021 2:00
Nataliya gustoulle
Nataliya
(@administrador)

@pensionista Tamén o conseguimos ás veces, aínda que resoan cando o enviamos. Cremos que é debido aos cambios de temperatura durante o envío. Déixeo repousar a temperatura ambiente durante un tempo e, a continuación, intente sintonizalo de novo; normalmente solucionalos.

responderQuote
Iniciador de temas Publicado: 13/02/2021 4:57
PensiónsPosse gustoulle
Frank V
(@frankv)
Kalimbista activo

Lin moito sobre taboleiro plano e kalimba oco e fun por un taboleiro plano.

Gústame a forma de xogar en voz baixa, especialmente porque adoito practicar pola mañá cedo cando a muller aínda está durmida. E como dicía meu avó: "deixe mentir ás esposas durmidas" 😮 

responderQuote
Publicado: 25/02/2021 ás 9:23
Nataliya
(@administrador)

@frankv O teu avó non podería ser máis sabio: teño que darlle iso.

Que tipo de taboleiro plano practicas? parece moi interesante 

responderQuote
Iniciador de temas Publicado: 25/02/2021 10:13
Frank V
(@frankv)
Kalimbista activo
Publicado por: @admin

@frankv O teu avó non podería ser máis sabio: teño que darlle iso.

Que tipo de taboleiro plano practicas? parece moi interesante 

É unha kalimba caseira.

Pedíronse dentes a Amazon e a madeira é de piñeiro. Pedín un bo anaco de carballo porque descubrín na rede que unha madeira dura dá mellor son. Pero cando chegou tiña un gran crack. Non quería esperar a que chegase unha nova, así que collín unha madeira de piñeiro que tiña tirada e fixen a miña kalimba. Imaxinou a árbore e os paxaros con pirografía (outra afección miña) e mancharon a madeira.

Debo dicir, para os principiantes, non soa tan mal. A pesar da madeira branda

responderQuote
Publicado: 26/02/2021 ás 6:08
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminente Kalimbista
Publicado por: @karinvdb

@alpobc Non creo que iso funcione. Non son un experto, pero sinto que a razón pola que un kalimba oco ten problemas coas notas altas / dentes exteriores é especialmente que te achegas demasiado ao bordo, a caixa oca é o que resoa e iso funciona mellor no medio. 

Non, creo que as notas externas non resoan tanto porque as notas son moito máis altas. As notas máis altas non soan tanto tempo como as máis baixas en calquera instrumento.

responderQuote
Publicado: 30/01/2022 9:24
Páxina 2 / 2
Compartir: