Foro

Enquisa: taboleiro plano ...

Compartir:
Notificacións
Borrar todo

Cal é o teu favorito? Por que? A enquisa créase o 29 de decembro de 2020

Poll - Taboleiro plano ou caixa de resonancia?

Páxina 1 / 2
Nataliya
(@administrador)
Avogado de Kalimba administrador

Cal é o teu favorito? Por que?

Propietario de kalimbera.com KalimbaForum.com

Iniciador de temas Publicado: 13/12/2020 ás 1:38
KalimbaVerse
(@kalimbaverse)
Famoso kalimbista rexistrado

Plancha plana!

Aínda que é máis silencioso sen caixa de resonancia, o son que produce é máis dolce / suave / doce, ademais hai menos posibilidades de atoparse con problemas como dentes mortos / cadáveres / dentes de chamada que ocorre ás veces por ocos 😆

descargar
responderQuote
Publicado: 15/12/2020 ás 1:12
Mills, Jenna Nataliya gustoulle
alpobc
(@alpobc)
Eminente Kalimbista

@kalimbaverse así que desmontar unha placa plana e poñer ese hardware nunha caixa, ¿sería o mellor de ambos?

Merquei uns dientes baratos en Wish e constrúe unha kalimba cunha caixa de puros. Tiña mortalidade e non tiña sustento. Desmontei iso e puxen o hardware nunha peza de carballo maciza. Ten máis sustento, pero algúns dos dentes aínda están mortos. O E ° rompeu cando o construín por primeira vez na caixa de puros.

Creo que funcionaría unha caixa oca cunha tapa suficientemente grosa. Parece contraintuitivo que provén dun instrumento de corda para ter unha grosa caixa de resonancia.

Tocar unha nota incorrecta é insignificante; xogar sen paixón é inescusable.
~ Ludwig van Beethoven

responderQuote
Publicado: 17/12/2020 ás 6:19
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminente Kalimbista

Só teño un, un tipo de caixa resonante. Primeiro kalimba que toquei e encántame! 

responderQuote
Publicado: 19/12/2020 9:42
Ookami
(@ookami)
Kalimbista activo

Polo de agora, o taboleiro plano, como aínda é habitual que as kalimbas ocas teñan dentes sen saída moi ríxidos ou incluso sen saída con pouca resonancia e un ton pegajoso nas notas. 

responderQuote
Publicado: 29/12/2020 4:25
Mills
(@muiños)
Kalimbista activo

Fixen moitas investigacións antes de conseguir a miña primeira e conseguín unha caixa de resonancia hueca / kalimba. Por algunha razón, creo que era mellor e parecía máis a un instrumento musical "real". Non obstante, dende entón decidín que me gustan mellor os kalimbas de taboleiro plano. Gústame poder tocar as notas agudas. Para min, non importa que non sexa tan alto. Hai certos casos nos que a alguén lle pode gustar mellor un oco, como para producir efectos especiais cos buratos de son. Supoño que ambos teñen vantaxes e desvantaxes, dependendo do son ao que vaias. 🙂

responderQuote
Publicado: 29/12/2020 8:10
Ookami Nataliya gustoulle
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminente Kalimbista

@ookami a miña caixa oca é moi resonante sen dentes mortos e, con todo, foi barata de Amazon. Supoño que tiven sorte.

responderQuote
Publicado: 30/12/2020 ás 2:04
Ookami
(@ookami)
Kalimbista activo

@greenlarry, si, é bo para ti 👍 :). Ben, hai excepcións, xa que isto significa que hai esperanzas de mellora e que as excepcións funcionan ata converterse na media. Algunhas marcas ou tipos de madeira tamén parecen menos propensos a el. 

Non vou excluír as caixas ocas a longo prazo, só agardo que saia unha que supere de forma fiable estes problemas xerais 😉 (mantendo un ollo en varias revisións / informes / portadas reproducidas en diferentes modelos).

No mercado dispoñible para min, os ocos máis baratos non son necesariamente moito máis baratos, en comparación cunha tarima plana (madeira ou acrílico). E tamén teño algúns outros criterios, como a variedade de teclas (21), as puntas moi suaves e fáciles de arrincar (en particular as puntas altas) (pel sensible e uñas bastante curtas 😆), o tipo de son que sae (difícil de describir, depende das preferencias persoais e moitas veces específicas de marca / modelo). Os taboleiros planos ofrecen máis opcións con 21 teclas, nin sequera recordo na miña investigación un kalimba oco con 21 teclas. Iso tamén xogou un papel na recollida dunha placa de 21 teclas como o meu primeiro Kalimba, só un pouco máis caro que o primeiro prezado oco.

responderQuote
Publicado: 30/12/2020 ás 4:41
KarinvdB
(@karinvdb)
Novo kalimbista

@alpobc Non creo que iso funcione. Non son un experto, pero sinto que a razón pola que un kalimba oco ten problemas coas notas altas / dentes exteriores é especialmente que te achegas demasiado ao bordo, a caixa oca é o que resoa e iso funciona mellor no medio. 

responderQuote
Publicado: 30/12/2020 ás 9:40
alpobc Nataliya gustoulle
KarinvdB
(@karinvdb)
Novo kalimbista

Non tiven a oportunidade de usar un kalimba oco. Cando investiguei antes de mercar o meu primeiro kalimba, estiven moi agradecido polos vídeos que explicaban a diferenza, estou moi ben con que o kalimba non é alto e o son máis doce da placa é exactamente o que prefiro, así que comprei un Lingting. Se non tivera investigado probablemente compraría un dos kalimbas ocos máis baratos e sen marca.

responderQuote
Publicado: 30/12/2020 ás 9:43
Ookami Nataliya gustoulle
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminente Kalimbista

Antes de conseguir o meu oco actual, o meu compañeiro pediu unha pequena placa de 10 notas como desexo como sorpresa. Chegou pero non había taboleiro. Só unha bolsa de pequenos dientes e as barras jeje. Quizais estea listo para xuntalo algún día ...

responderQuote
Publicado: 30/12/2020 ás 11:32
Nataliya gustoulle
Nataliya
(@administrador)

@greenlarry clásico Wish haha: avísame se precisas orientación ou tes algunha dúbida. Recoméndovos que o instaledes nunha placa plana

responderQuote
Iniciador de temas Publicado: 30/12/2020 ás 11:38
GreenLarry
(@greenlarry)
Eminente Kalimbista

@admin si, estou a buscar algo que poida usar como taboleiro plano e necesitarei saber onde instalar as barras

responderQuote
Publicado: 30/12/2020 ás 11:41
Nataliya gustoulle
Nataliya
(@administrador)

@greenlarry intente visitar aos carpinteiros locais para que quede unha forma sobrada. A ver se atopo planos para publicalo aquí máis adiante

responderQuote
Iniciador de temas Publicado: 30/12/2020 ás 11:50
GreenLarry gustoulle
Nataliya
(@administrador)

Mira este vídeo Larry: unha cousa importante que tes en conta ao instalar as dentes

responderQuote
Iniciador de temas Publicado: 30/12/2020 1:03
Ookami GreenLarry gustoulle
Páxina 1 / 2
Compartir: